maandag 29 maart 2010

WELKOM

Hallo beste lezer,

Welkom op mijn NONIVITA blog.
Lya de Haas is mijn naam.
Waarschijnlijk kom je op dit blog terecht na het aanhoren van mijn enthousiaste NONI verhalen, en wil je er nu meer van weten. Dit kan op verschillende manieren. Voordat je echter verder gaat lezen: weet dat ik alleen maar achter één NONI-merk sta, en dat is TahitianNONI en anders niks. Daar heb ik hele goede , duidelijke en legitime redenen voor. Die zullen je in de komende tijd wel duidelijk worden, als je verder leest op dit blog.

Wat je op dit BLOG kunt vinden:

Informatie over NONI-lezingen met en/of door mij.
Links naar goede NONI-websites.
Mijn eigen NONI-ervaringen: hoe ben ik met NONI in aanraking gekomen,
waar gebruik ik NONI allemaal voor, mijn eigen ervaring daarmee.
Eventueel ervaringen in mijn persoonlijke kennissenkring.
Is er een NONIVITA-service bij jou in de buurt.
Hoe je zelf met NONI kunt gaan werken en een NONIVITA servicepunt opstarten voor jouw regio, woonplaats, en/of familie.
Mijn mening over het één of ander.
Over het bestellen van NONI.


Ik wens je veel leesplezier.
En veel gezondheid met TahitianNONI!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten